vill ha körkort nu!!!!!

Har haft min fösta körlektion idag och det gick bra, liiite läskigt var det att köra med en ny men man lärde sig väldigt mycket. Det är så kul att köra bil, längtar tills imon då jag kommer hem. Ska försöka köra mycket till helgen för jag vill verkligen ha det där körkortet så fort som möjligt och jag är väldigt motiverad till det. Har också varit på riskettan idag och det känns nästan som om jag bott på körskolan denna vecka.

Hostan har blivit lite, lite bättre och jag hoppas att jag ska kunna ställa upp i Falun i helgen. Kan ju ta det lungt men man vill ju inte ta det för lungt i mödarbacken där allt folk står och kollar. Ska sova tidigt ikväll, dricka honungste, c.vitamin och ta medicin, då kanske den är bra imon.

Nej, nu vill jag ha helg och åka hem. Längtar förövrigt till nästa helg då tjejerna ska hem till mig på myshelg och shopping! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0