lov lov lov

Bara för att jag inte bloggat på länge blev jag väldigt väldigt sugen att göra det nu.

Jag älskar att ha lov, jag mår bra av det men jag mår mindre bra av att jag fortfarande har skolångest. Jag borde egentligen tänka bort skolan och bara göra det jag tycker är kul på lovet men tankarna över ledighet och massa prov när jag kommer tillbaka gör mig inte på bra humör. Jag vet liksom inte i vilken ordning jag ska börja i och så borde jag ta tag i att plugga körteorin men ångesten gör mig liksom stillastående :/
På lovet har jag jobbat, kollat på utomhusmatchen (som sög eftersom leksand förlora), träffat Linnéa och Jenny, och tränat en massa i det fina vädret, skulle kunna träna hur mycket som helst men jag måste tänka på att det är JSM nästa vecka så idag blir en vilodag idag.
Annars ska jag nog ta och skicka in lite sommarjobbsansökan idag och hinna köra lite bil. Shoppingberoende som jag är vill jag till kupolen denna helg men vi får se... Det är ju liksom massa skidor på tv som jag ska titta på samtidigt som jag måste hinna träna egna skidor, tiden räker liksom inte till för mig att göra allt jag vill. Fick ju massa bra tips från Johannes Hansen och Navid Modin från deras föreläsning JAG KAN! men ändå har jag tidsbrist. Om det inte var för den där skolan kanske jag både skulle ha tid till att göra det jag vill och kunna ha kul :)

Nej, nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv och få ut nå bra av dagen. Jag ska försöka ta mig lite mer tid till bloggen, så håll koll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0