gråta av glädje

Jag glömmer typ av bloggen..

En tråkig sak som hände på jul var att jag bara fick ett paket på paketleken, men som tur var skänkte folk lite grejer till mig :)

Jag har haft en lat mellandagarstid framför tvn och datorn. Men är man förkyld så ska kroppen få vila och jag måste säga att det har varit hur skönt som helst att bara varit hemma och inte gjort någonting, sånt behöver man göra som skidåkare.

Jag har åkt min första skidtävling och är supernöjd! Jag hamna bland dom sista men vad gör det liksom? Jag har inte kört ett intevall pass innan på jättelänge och dessutom varit sjuk så målet var bara att komma runt och det gjorde jag. Igår så kan man väl säga att jag ÄNTLIGEN fick köra mitt första riktiga intevallpass och jag ville nästa gråta av glädje. Jag var så glad att jag äntligen fick göra något som jag inte gjort på länge och som jag längtat till så himla mycket. LYCKA!

Nu är det massa plugg, lite intevallpass och tävlingar som väntar innna skolan börjar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0