lov

Godmorgon... eller ja, morgon har det varit ganska länge för min del som vaknar innan 8 varenda dag.

Under påskhelgen har jag bara vairt hemma och tagit det lugnt och legat ute i solen och blivit brun. Det är kul att man redan i april fått bikinilinje :)
Plugget går inte så fort framåt men jag ska ta tag i det och få undan så mycket som möjligt innan skolan drar igång igen och man möts av ett helvete.

Igår var jag med Carro som jag inte träffat på år och dar. Vi snackade hur mycket som helst om allt möjligt. Sen var vi också ute och cyklade i det fina vädret och svettades som tusen, en sväng till kupolen och ta en glass hann det också bli.

Snart ska jag och Hanna in till falun en sväng och sen väntar träning med klubben ikävll.
Annars på lovet ska jag plugga, träna, träffa kompisar, åka till stockholm över valborg där det ska springas orientering och ha kul. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0