jävla hosta :(

Skolan var tråkig idag men det är den typ varje dag. Eller det är faktiskt riktigt kul att gå till matsalen, njuter varje sekund av att sitta där :)

Jag har försökt plugga idag och det har gått sådär. Är klar med psykologin även om arbetet blev jättedåligt. Sen har jag sökt fakta om skidregler men jag hittar inget, verkligen ingenting och jag ligger redan en vecka efter alla andra men det är inte fel på mig för att inte jag hittar dom, det är datorn eller något annat fel :)

Sen var det tänkt att vi skulle springa intevaller i Hemus men jag cyklade hem. Kände att jag inte skulle våga springa med tanke på hostan. Vill bara bli av med den nu så jag kan träna precis som vanligt. Vaknar varje natt av den och den är bara så extrem jobbig.

Jag har börjat lyssna på just the way you are med bruno mars, den är bara så bra. Eller jag blir så himla positiv när jag lyssnar på den, den är fin på sitt sätt (Y)

Snart ska jag sova men först tänkte jag plugga om det inte var för att jag glömde läxorna i skolan -.- så det blir nog att sova ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0