och så var man sjuk igen

Är nu tillbaka i Borlänge efter en natt i Lillärdal. Det var kul att åka dit, gör någonting annorlunda och se någonting nytt. Naturen är ju så himla fin och man kan verkligen koppla av där och känna ingen stress.

Nu är jag mer förkyld än vad jag var innan, får typ damp, jag är ju hela tiden sjuk, HELA JÄVLA TIDEN! det är så jobbigt, hur ska nu min vinter gå? Hostan är väl inte heller så bättre. Pappa har tvingat i mig äckelpäckel whisky så jag hoppas den ska gå över så fort som möjligt.  





Kommentarer
Postat av: jennyBus

Drick hur jävla mycket wisky du vill!! Du ska vara frisk om 2 veckor!!!<3

2010-10-04 @ 19:04:46
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0