myshelg

Provet i går gick sådär... Men skoldagen gick snabbt och jag kom hem tidigt så det blev att ta en fika men min underbara vän Ingrid :) Sen hann jag även med att träffa Linnéa och Elin på stan :)
På kvällen åkte jag till farmor och farfar en kortis för att ta en batsu och sen drack jag lite whisky och det känns faktiskt lite bättre i luftrören idag, jag kan typ andas normalt igen (Y)

Idag har jag, mamma, hanna och texas varit i falun och gått på stan&loppis. Det är faktiskt hur kul som helst att gå omkring med en barnvagn, nästa så man själv blir sugen på att skaffa barn, haha, men jag ska vänta.
Nu är lite släktingar här och kollar på den lilla söta bebisen och snart blir det att fika.

Jag önskar att helgen vore längre, men tyvär så måste jag åka hem till Mora imon igen :( känner inget direkt sug till det om jag ska vara helt ärlig. Det är jobbigt att leva student liv, ingen ser ju eller bryr sig om man skulle må dåligt, eller jo, typ bara killarna. Tack killar! :)
Men nu ska jag inte börja snacka skit eller nåt för det är inte bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0