världscupspremiär!

Jag har inte bloggat på jättelänge men jag har inte orkat :P Igår kom jag hem från bruks och veckan där har varit superduper rolig!!! Massa bus, träning, mat, sömn... Det känns som om jag fick ut mycket av veckans träning trots att några pass blev lite för lugna men det är ju så det ska vara när man kör A1 och är på läger :) Iallafall så har jag kommit på att skidåking är så himla kuuuuuul, eller det har jag ju tyckt sen jag börja åka skidor dvs sen jag typ lärde mig att stå på benen. Sen är det ju världscup på tv nu och man blir så himla motiverad att åka skidor när man kollar på de andra, jag vill träna nu men det får jag inte för jag har vilodag. Snacka om att man verkligen vill bli bäst varje gång man kolla på Kalla och de andra bra svenskarna. Sen säger ju massa att jag har chansen att bli bäst och det gör ju saken inte sämre, synd bara att det är säsong snart och att man måste börja tävla, jag vill ju ha mer tid till träning. Det är bara att kämpa på trots min otur som jag haft de senaste ett och halv åren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0