Rolig vecka

Hejsan hoppsan!

Det var ett tag sen nu, veckan har gått fort med massa pluggande och hela 3 prov, usch!
Men roligt har den varit med en hel del höjdpunkter: I tisdags var vi lediga så på måndagskvällen passade alla 2:or på att ha myskväll i tjejtrean, en del sov kvar och andra inte. Vi hade också en sprintträning i veckan och det gick superbra för mig, blir faktiskt lite förvånad över min insats :) Skolveckan avslutades hos Sofia med idol, mat, foto och massa mys sen tog jag tåget hem på lördagsmorgonen och så väntades ett långtträningpass och en lugn kväll hemma med familjen framför tvn.

Om några timmar ska jag ta tåget mot Mora. Väl där väntar packning inför en veckas läger i Harsa. Vi skulle först åka till Vemdalen med pga snöbrist blir det Harsa istället, men det är en mysigt ställe det med.

Jag har räknat ut att om jag har tur så har jag bara 9 skoldagar kvar den här terminen :D

Lisa Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0