10.05.06

Torsdagen börjar att glida mot sitt slut och tur är det för jag vill ha fredag som är den bästa dagen på hela veckan enligt mig. När det är fredag har man hela helgen framför sig och man har massa kul att se fram emot. Men däremot ogillar jag söndagskvällar för då börjar skolan och redan då börjar jag räkna ner till helgen.

En kort dag i skolan var det, kortare än vanligt. Vi fick tillbaka teoriprovet och vet ni, jag fick MVG är så himla glad! Jag som var så nervös och orolig kan äntligen pusta ut.
Annars har det inte hänt någonting här ikväll, ska nog snart äta upp min b&j som jag köpte igår. B&Js glassar är så sjukt goda och det är nästan bara osmart att börja äta för man får ett sånt grymt beroende av dom. De smakar typ en massa socker vilket ät perfekt för mig som äter allt som har med socker att göra. Men det är ju nästan farligt gott. Synd bara att de ska kosta hela 52kr för 500ml vilket är så himla dyrt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0