10.05.04

Måste säga att det var riktigt skönt att vara hemma igår. Jag åkte rullskidor på förmiddagen och på eftermiddagen var jag på kupolen där jag såg två supersnygga klänningar som jag vill ha + en massa annat :)
Frisyren blev också bra och jag är mycket nöjd, känns skönt att det slitna är borta!

Idag var det NP i engelska och det gick skit, verkligen SKIT! Jag var så jävla förbannad på hörförståelsen att jag inte orkade lyssna och jag tänkte kludda över hela sidan, men man kan ju inte visa sin dåliga sida för klassen.
Sen blev det träning med de äldre eleverna då vi körde intevaller. Och det gick bra förutom mina cp vader som ska ta emot, måste nog börja stretcha och göra tåhävningar så kanske det släpper :)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0