10.05.02

Maaaaaaaaaaaaaj! Det är maj :D och jag är glad för det!

10-mila var skoj. Men mindre skoj var det att det inte gick nå bra, det gamla vanliga problemet uppstod och då brukar det inte gå så bra. Jag har väldigt svårt att koppla bort saker och ting.
Vi åkte till Finsång med husvagn för att vara uppe hela natten och se tävlingen men jag gick och la mig efter starten på herrkaveln och gick upp när dom var ute på sista, inte så lyckat, men sova fick jag iaf göra.

Jag är riktigt trött nu efter helgen, med all resa... men imon ska jag inte till skolan för jag ska klippa mig! Ska väl klippa bort allt det slitna vilket kommer visa sig vara säkert allt -.-

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0