långa nätter

Det blev 1h skidåkning på kvällen då jag tränade inför sprintSM. Snart är min sprut lika snygg och snabb som Petter Nortuhgs, eller inte :( men jag önska!

Ikväll har jag också ätit en av mina semlor och den var riktigt god! Jag kollade också på outsiders som hanlade om unga mammor. Dom var typ mella 14-16år gamla. Jag förstår inte hur man vill ha barn då, fast dom berättade att det inte var meningen.

Snart ska jag sova för imon ska jag nämligen träffa Caroline :) Hon bor bara typ 4 gator nedanför mig men ändå träffas vi sällan, kan ju bero på att jag bor i Mora. Senaste gången vi sågs var nog på höstlovet :S men imon är det dags igen! :D

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0