10.03.03

Imorse tog jag mig upp tidigt för att jag och Cecilia skulle och träna. Det var hur fint väder som helst och Cecilia gick igenom massa om JSM banorna med mig hur jag ska göra bla bla...

Sen åkte vi hem där vi fixade oss för kupolen. Så då köpte jag äntligen den där jeansjackan<3 har två styckna nu :D men man kan ju aldrig få för mycket jackor. Såg även en annan supersnygg jacka som jag vill ha, kanske kan lyckas tjata på mamma lite, men är riktigt tveksam :/
Jag har även lämnat in min sommaransökan till Svensk markservice. Sen åkte jag och Cecilia till pappas jobb för hon vill se hur en kille såg ut som pappa jobbade med, hahahahaha :P

Nu står väskan färdigpackad och ungefär vid 7 åker vi och hämtar Linnéa och sedan drar vi vidare till Mora! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0