10.06.16

Igår var jag ute och rörde på mig. Gick 2,5km ganska snabbt + att jag sprang i viss nedförbackar. Efter träningen hade vi först möte om skattjakten som jag och några andra tunaungdomar ska hålla i för småbarn. Sen var det möte om jukola och gu vad jag ser fram emot det, blev så himla pepp och det ska bli så kuuuuul!! Jag längtar och jag hoppas att kroppen mår bra.

Idag tränade jag igen. Eller det blev inte så mycket träning men jag sprang i 25min så det går framåt iaf. Imon är det teknikträning i amsberg med alla andra klubbar. Så det ska bli kul att träffa andra folk än bara dom i klubben. För dom gjorde ju om i höstas att fler klubbar skulle träna tillsammans och jag har inte varit med på någon sån träning än :)

Sen har jag fortsatt med mina buskar/träd och nu har den stora saxen jag klipper med gått sönder igen :(

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för uppdatering Lisa ! ;)

2010-07-08 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0