10.06.04

Det har varit full fart på folket den här veckan!

Idag var vi i skolan i ca 40min och gjorde ingenting. Sen blev det träning med Lovisa. Och sen efter lunch har vi kollat på alla studenter som gått genom stan. Måste säga att det är lite sorgligt att skidgym folk slutar här och så börjar jag själv tänka efter när jag själv går ut om 2(3)år, jag kommer ju grina jättemycket. Tänk att en dag bara lämna allt folk som man bott med i 3 eller 4år och sedan flytta hem eller till någonstans. Jag börjar ju nästan gråta bara av att tänka på det.

Snart ska vi åka till ett ställe och grilla med lite folk, sen blir det hem och fixa sig till kvällen. Efter det blir det förfest och sen studentfesten i orsa, kommer bli bäst!

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0