tävling sliter!

I eftermiddag har jag inte känt mig så bra. Jag brukar ofta må lite sämre efter en skidtävling. Och idag har jag känt mig lite illamående och ont på olika ställen i kroppen. Usch, jag gillar verkligen inte det. Plus att jag också fick ont i luftrören pga att det var så kallt när jag tävlade, så jag hoppas nästan det blir inställt imon.

Vi har också varit hos några släkting till mig idag igen och fikat. Sen när vi var och köpte pizza blev det bråttom hem för att se herrans sprintfinal och vi hann. Annars har vi bara hängt framför datorn och så har jag och Frida skaffat Spotify, haha, vi måste vara dom sista. Vi är iaf jätte lyckliga att vi har det!

Snart blir det att krypa ner i sängen och ladda för revanch om det blir någon tävling imorgon.
Förresten vet jag typ inte hur man fixar bloggen så den får se ut som den gjorde innan, men någongång ska jag ta mig ann att orka ändra den.

Puss och Godnatt!
LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0