100119

Livet rullar på in här i Mora. Igår var det måndag och dom dagarna brukar alltid bli lite mer stressiga än andra, även fast jag slutar tidigt. Idrottsgalan tog upp hela kvällen och jag är verkligen jätteglad att Helena Jonsson fick jerringpriset, jag hade fått total damp om zlatan vunnit det, men som tur var vann han inte. Min klubb, Stora Tuna OK, var även med i tv, happy!

Idag körde vi långabackintervaller, men jag var inte med utan bara åkte lite lungt. Börjar känna mig lite bättre nu och jag hoppas den känslan håller i sig till helgen, då j*vlar ska jag åka fort.
Annars hade vi som vanligt 40min spanska på eftermiddagen följt av en och en halv timme samhällskunskap, EN OCH EN HALV TIMME, det är en och en halv timme för mycket för min del, det jobbigast med det är att jag inte fattar någonting.

Nu är jag iallafall hemma och kanske borde ta och läsa i min samhällskunskapsbok, men jag har verkligen ingen lust, för det är booooring!


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha "då skulle jag få damp"



Usch,jag hatar att plugga!!

2010-01-21 @ 20:31:41
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0