100111

Klockan 7 ringde den där förbannade jävla klockan. Usch, ville verkligen inte gå upp. Men efter ett tag lyckades jag ta mig upp och så var jag inne på den vanliga morgonrutinen. Sen var det dax för den efterlängtade skolan, host* som jag gick till med ett glatt humör (eller inte). Men jag tog mig igenom skolan och efter att ha slutat drog jag hem till Torgny där det väntade lite halo, ett tv-spel för dom som inte visste det. Sen blev det hem och diska och förbereda vad som skulle handlas. Efter att ha varit vid affären började jag lite smått laga mat så man skulle ha det mesta gjort till efter träningen. Sen har kvällen rullat på, träning, mat, diska, duscha, kollat på tv mm.
Måste säga att av spårlöst fäller man tårar.

Nu måste jag sova så jag orkar med träningen i morgon bitti, hoppas på varmare tempratur och ett bra före.

LL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0