100109

Ännu en morgon då jag blev väckt och den här morgonen hade jag extrem träningsvärk. Jag kunde knappt klä på mig kläder, men under dagens gång har det gått bättre med att röra sig. Faktiskt så känns det lite bra att få träningsvärk ibland för då vet jag att en del muskler är lite svaga och tränigen har gett någonting.

Jag blir snart tokig på denna kyla, man kan typ inte göra någonting. Jag skulle ut och jobba men det var för kallt så jag åkte hem. Sen kan man ju inte ens träna när det är så kallt, det är extremt jobbigt att andas och man kan förstöra luftrören, så det är inte så smart.


Det är riktigt tur att tour de ski är på tv. Då kan man slappa framför tv samtidigt som man kollar på skidorna, det är så perfekt i denna kyla.

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0