100104

Första natten i Arvidsjaur är avklarad och det är också den första tävlingen. Masstart medel var det idag och nu ska jag berätta lite hur det gick: Jag var snabbast i starten men jag fick ju också stå längst fram, påväg mot första tog jag en dålig genväg och redan då kom många ikapp, sen så kände jag mig lite stessad och det gick inge vidare bra, blev 6:a. Men det är bara att glömma och ta nya tag! Jag brinner för sporten och jag vill så gärna vinna. Någon gång ska jag lyckas, så är det bara och jag ska göra allt!

Det var också grymt kallt, det var verkligen riktigt jobbigt i luftrören. Det känns som att antingen så är det för kallt för att tävla eller så finns det för lite snö.

Snart väntar mat och ikväll vet jag inte vad som händer, det blir kanske att åka runt i Arvidsjaur och träffa släkt.

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0