100103

När jag skulle skriva i min rubrik började jag 09... Men sen kom jag ju på att det är 2010!

Tiden går fort och jag har inte fortsatt att ändra bloggen men det kommer väl.

På nyår bakade jag iallafall en daimtårta som var supergod, hoppas dom andra tyckte det med! och det blev faktiskt ett riktigt lyckat nyår med massa lek och bus! Jag somnade ungefär kvart över 4 efter lite tjat, förlåt kompisar, men jag är ju ganska seriös av mig när det gäller min idrott!

På nyårsdagen kom Frida. Det var en seg dag fast jag hann med att träna och jobba.

Den andra januari åkte jag och frida till kupolen och kollade på erik och kalle från idol, det var kul men p&l är tusen gånger bättre. Vi åt där och sen drog vi hem och packade. Kl 18.18 gick tåget mot Gävle, redan då gick det segt. Väl framme i Gävle skulle vi vänta i 3h till nattåget, så vi var lite på stan och kollade på film. Sen kom tåget och jag kan ju säga att det var ingen höjdarnatt. Jag sov kanske en timme eller nåt, så jag har varit trött hela dagen. Efter tåget blev det minibuss till Arvidsjaur och kl 11.45 anlände vi hit. Så idag har vi tränat ett lungt pass och besökt massa släkt.

Nu ska jag iallafall sov och ladda inför morgondagen!
Godnatt,
LL 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0