inte många timmar kvar...

Invigningen var sådär, man fatta inte vad dom som pratade sa, men det bra var att det var några som gick och delade ut någonting som vi åt. Det är jättesvårt att förklarar vad det var men typ som brödkanter med socker, iaf var det gott! Jag kände mig smart för en gångs skull på invigningen, jag valde rätt skor till skillnad mot andra så jag frös inte, haha. Vi fick vänta längre innan vi åkte där ifrån och när vi kom hem väntade middagen som bestod av pommes frites och något kött och jag är så petig när det gäller maten vilket jag inte är så glad över för jag äter inte så mycket som jag borde göra men jag hoppas att tävlingen ska kunna gå bra ändå.
Nu har vi nyss haft genomgång om vad som händer imon och jag startar 12.53 (11.53 svensk tid) och på hemsidan http://www.skio.ro/index1 kan man föjla tävlingen på TV och live resultat, så ni kan ju alltid kolla in på sidan då jag startar :P

Snart blir det att sova och ladda batterierna tills morgondagen då 4,8km väntar, närmaste åkväg är typ 6,6 och det är en stigning på 180m, en kul utmaning rättare sagt!

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0