100228

Idag är det sista dagen på Februari, vilket uppskattas! Då är det ju Mars imon vilket betyder att då ska väl våren snart komma? Fast här finns än så länge inga vårtecken, det lär nog dröja till någongång in på april.

Det blev inge träning för mig idag :( hade känningar i halsen, eller är det bara inbildning? Det är så sjukt jobbigt att må halv bra och det känns som om jag gjort det hela det här året! Antingen vill jag vara helt frisk så jag kan träna som alla andra, eller så ska jag bli sjuk och efter någon dag återhämta mig och inte långt efter det kunna sätta igång med träningen, för jag hatar verkligen att må halvdant :/

Så vad har jag gjort idag då? Typ inge vettigt iaf. Jag hoppas verkligen att jag ska må bra imon så jag kan träna. Lov för mig är träning om det inte är sommarlov förstårs. Eller det är ju mycket träning på sommarlovet med, men på sommaren finns det så himla mycket annat kul att göra :) Och ett sportlov är ju till för att idrotta så jag hoppas att jag inte blir sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0