100226

I onsdags efter träningstävlingen fick jag huvudvärk och mådde dåligt hela kvällen. Jag sov dåligt på natten och hade huvudvärk i skolan på torsdagen också. Men på eftermiddagen gick det över. Mamma kom och hämtade mig igår för vi skulle till sjukhuset. Sen åkte vi hem då jag åt, duscha och sedan åkte jag och träffade ingrid och linnea innan vi skulle på soltorgsfesten på flamingo. Det var en riktigt rolig fest fast jag var trött.
Jag kom hem inatt och vaknade tidigt, inte så kul. Idag har jag haft en sån här slappdag, jag har typ inte gjort så mycket, vart på datorn och lyssnat på musik. Kände att en sån här dag behövdes men snart ska jag på friskis. Det är intensivjympa som väntar, sist höll jag på att dö för det var så drygt, men det är ju bara kul när det är drygt för då ger det ju någonting.



Konfirmation sommaren -08.
Linnéa, Ingrid och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0