100217

Februari har gått sjukt fort och jag vet knappt vad jag gjort. Men tack och lov att tiden går fort för då blir det sommar snart :)

Jag skulle kunna skriva en uppsats om Rumänien men jag orkar inte och jag tror heller inte att folk orkar läsa. Men jag kan berätta lite. Det blev bara ett silver, är så himla glad, jag som knappt tänkte åka, tänka vad massa jag hade missat då. Jag hade också riktigt kul i Rumänien men det är inget ställe som jag rekommderar att åka till för det är inte så fint, man märker att det är fattigt och att det ligger efter i industri.
Resan hem var dryg. Det var fest på natten så när vi kom hem sov vi typ i 30min sen var det dax att åka mot Bukarest, klockan var 4 då vi satte oss på bussen och jag kan säga att man inte sov så bra. Vi väntade i hela 6timmar på flygplatsen innan flyget skulle gå och alla tyckte det var jobbigt att vänta eftersom man var så himla trött och bara ville hem. Sen gick flyget mot Budapest och där blev det lite väntan och sen flög vi äntligen hem till Sverige. Då blev det även lite väntan innan  vi kunde åka hem och så stannade vi på vägen och åt. Vi kom hem halv 3 på tisdag morgon och då hade vi rest i typ ett dygn, snacka om trött!

Men det är faktiskt lite skönt att vara tillbaka fast det känns lite konstigt.
Livet har börjar rullat på som vanligt och imorgon åker jag hem till Borlänge för att det är SM på fredag och lördag. Och sen är det bara 4 dagar kvar i skolan och sen blir det lov i två veckor, det ser jag verkligen fram emot! :)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0