100212

Det finns så galet mycket att skriva om just nu eftersom det hänt så otroligt mycket, men jag ska göra en lång historia kort.

Onsdag: Medeln gick bra, blev 4:a, 3 fjyttiga sekunder från bronset vilket känns jävligt surt, men vågar man inte köra fortare får man nöja sig med en fjärde plats och jag är glad att jag bara kom runt.

Torsdag: Silver på långdistansen! :D jag är så sjukt glad, jag som inte ens tänkte åka till Rumänien och än en gång så vågade jag heller inte åka fortare även om det fanns mer att ge, men kroppen känns inte fullt bra och ibland mår jag så kasst, så som ni förstår är jag överlycklig att jag kom runt och dessutom blev det ett silver!

Fredag: ingen tävling idag vilket betydde en dag på stan, jag hade tänkt mig shopping och vad hittar jag, typ INGENTING! Asså det är så sjuk, det finns ingenting snyggt här, i varje klädbutik man går in i är det typ second hand och allt är så omodernt, jag förstår inte hur folk står ut. Men som tur är åker vi snart hem, längtar hem, vill hem, till Sverige och sova i min egna säng och äta svenskt mat, pasta och gröt<3 haha

Nu pallar jag inte skriva mer. Imorgon är det en sprint som väntar och jag vill så hemskt gärna, viljan är sååå stor men jag vet inte om jag vågar, jag är feg, rädd och mår dåligt. Jag ska försöka vända alla tankar men det är inte så lätt, men ändå, jag ska tagga för sista individuella tävlingen för sen återstår bara stafett på söndagen och jag tror att vi kommer ha ett kanonbra lag då :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0