100203

Äntligen är vi inne i februari, vilket betyder att det är ca 2 månader kvar till första juniorcup i orientering, men innan det händer en massa kul.

Det har varit enormt mycket plugg den här veckan, sam prov igår och spanska idag. Jag tror jag kommer få IG på spanka provet för jag hann inte plugg nåt pga sprinttävling igår kväll. Det gick faktiskt riktigt bra på tävlingen och jag är mycket nöjd.

Nu ikväll ska jag kanske till markus och torgny och baka, sockersjuka pojkar! haha. Och imon ska jag iväg på avslapningsmassage, hur härligt låter inte det?
Jag gillar onsdageftermiddag för då är vi nära helgen och det är ganska sköna dagar i skolan på torsdag och fredag. Och på fredag blir det kanske hockey, Mora-Leksand spelar och det är faktiskt riktigt kul att kolla på dom matcherna. Och i helgen ska jag kanske tävla, jag har inte bestämt och sen drar jag iväg till Rumäninen! :D

lisalindgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0