Jag vill ha en skoter

Tävlingen idag gick inte lika bra som igår. Jag började testa skidor och värma upp en timme innan jag skulle starta men jag fick inte igång kroppen. Hur många ryck och hur mycket jag än försökte peppa mig gick den inte igång, istället gick jag runt på tc, gäspade och ville bara sova. Men jag tog mig runt banan fast det kändes som om jag inte kom någon vart.

Sen har jag jobbat idag med 4-hjulingen. Kände att en skoter hade varit bättre så nu är jag helt inställd på att jag vill ha det i julklapp men jag vet att jag inte kommer få en, men man kan ju iaf önska sig. Det kändes som att folk ungefär tänkte "bortskämda unge som får vara ute och leka med pappas dyra pryla" men jag gillar det :)

Snart ska jag sova för imon väntar dubbla träningspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0