dan före doppardan

Nu är det en dag kvar till Julafton och jag har handlat klart klapparna. Dagarna har gått fort, det är både julstess och skolstress. Men skolan tar jag tag i efter jul :) Det märks verkligen att det är jul, kupolen är proppfullt och trafiken står still, det känns som om man är i stockholm.
Ikväll ska jag kolla på uppesittarkvällen, en tradition sen många år tillbaka. En annan tradition är att jag måste träna på julafton. Dagen kan ju liksom inte starta bättre än med träning. En ny tradition för min släkt är paketleken, känner mig extremt taggad och har som mål att få flest paket av alla :p

Det är tveksamt om jag hinner skriva imon så GOD JUL gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0