12 december

Jag har inte orkat/hunnit skrivit på jättelänge. Ska försöka bli bättre på det när jullovet börjar.
Harsa lägret var superkul och förra veckan var inte så jobbig som jag trodde. Nu är det bara slutspurten kvar för den här terminen fast det kommer ändå bli lite plugg för min del på lovet.
Helgen gick fort, inte som planerat iaf. Skulle varit i Åsarna och åkt j-cup men en förkylning stoppade det så det blev att ta tåget hem istället. Istället blev det en tripp till kupolen då lite nya kläder köptes in annars hade jag bara en skön vilohelg hemma och nu är jag typ frisk. Idag åkte jag bil till mora då mina föräldrar skulle hit och hämta min syster. Så jag har spenderat mesta dels av dagen i min lägenhet med lite städ och plugg. I min byrå ligger kläderna snyggt efter att en viss norsk varit på mitt rum och busat förra veckan.
På fredag blir det att ta tåget hem och inte komma tillbaka till Mora förrens på Morapinglan. Och så väntar de första skid-O tävlignarna i helgen som också är uttagningstävlingar till JVM, heja mig! :P

lisa lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0