10.08.02

Min blogg blir inte så uppdaterad nu för tiden men anledningen till det är att jag inte orkar. Men jag kommer börja någongång när skolan börjar så då kan ni ju gärna titta in. Jag känner att jag vill ha lite privatliv under sommaren, det där lät ju kul :p nej men det finns inte så mycket att skriva om men jag vet att det kommer finnas en massa när jag drar upp till mitt älskade hem men mina älskade människor till Mora :)
Sen är det ju inge kul för er att höra på när jag ska gnälla och klaga över att jag är sjuk hela tiden så jag låter bli att skirva i bloggen ett litet tag till.

Ha det bra!

LL


Kommentarer
Postat av: Ingrid

nu har du minsann flyttat in i mora igen så nu förväntar jag mig att du skriver av dig lite här (; puss på dej gumman<3

2010-08-23 @ 15:08:22
URL: http://ingridstigsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0