all the right moves

Förutom att jag jobbade idag blev det en sväng till kupolen och jag fick två nya skor av mamma :D ett par converse, ville ha rosa men dem fanns inte så det blev ett par blå istället och så fick jag ett par gladiatorsandaler från vagabond :) Jag bytte också min kjol så jag fick en hel kjol nu, sen lämnade jag tillbaka min jacka. Har ju alltid sån beslutsångest men den kändes inte som jag även om den var snygg. Skulle kunna tänka mig en lika jacka fast i en svart färg. Sen fick jag en tunika av mamma bara för att hon tyckte den var så himla fin :P

Min träning idag blev löpning i en timme. Det känns inte som att jag har tränat när jag bara sprungit i en timme eftersom det är så himla kort tid, men men...

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0