10.04.13

Igår var en riktigt härlig dag med tanke på vädret, nu är det verkligen vår!
Efter skolan drog jag med killarna till stan för dom skulle handla kläder. Och jag lyckades övertala dom att köpa begia chinos för jag tycker det är snyggt på killar (a) Fatta, dom shoppade kläder och det gjorde inte jag :O
När vi kom hem därifrån var det mat buss mot maxi och efter det skulle vi ha styrka fast den här gången var det dans istället, svårt men kul! På kvällen var jag ute på "gården" med Frida och Lovisa och "pluggade". Det blev mest snack och passningar med fotbollen.

Imorse drog vi tidigt upp till grönklitt och åkte skidor. Det blev mest att steka i solen längst upp i slalombacken. Sen blev det att åka hem och gå på två tråkiga lektioner medan andra fick sola och blir bruna :( Sen var jag ute hela eftermiddagen i solen. Älskar detta väder! :D



Så här ser det ut från mitt fönster då jag vaknar på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0