10.04.06

Jag vill börja med att säga Grattis till Frida som blir 17år idag! :D <3

Förra veckan med påsktävlingarna var superskoj :)

I torsdags fick jag lov och åkte mot Blekinge. Dagarna där har varit helt underbara! Är så himla härligt att vara igång. Jag älskar verkligen orientering även om jag ibland hatar det. Min idrott är mitt liv, mina vänner hittar jag i min idrott så jag skulle aldrig kunne lägga av med orientering. Orienterare är så himla bra människor, de är sociala, glada, roliga.... helt underbara! Tyvär så saknades det en del människor, men nästa j-cup och på 10-mila vet jag att ni kommer, längtar som tusan!

lisalindgren

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Lisa!! :D <3

2010-04-06 @ 21:51:18
URL: http://fridaemelielenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0