negativ

Mitt pluggande gick inge vidare bra, men nåt blev det iallafall gjort. Datorn är så mycket roligare att sitta vid, det finns nästan alltid nåt att göra så jag för fortsätta mitt pluggande lite ikväll, imon och i helgen. Fast jag orkar inte lägga ner så mycket energi på det, är det lov så är det. Har blivit så himla databeroende vilket inte är så bra, speciellt är det den här bloggen som ställer till mycket. 
Trött är jag också för det brukar man ofta bli av att sitta för mycket vid datorn. Men det känns verkligen som om det finns hur mycket läxor att göra hela tiden. Jag vill så gärna ha bra betyg men jag vet inte hur mycket jag orkar. Jag har kommit på att det itne var så nödvändigt att plugga på högstadiet. Det var ju ändå inge konkuranss att komma in på det programmet man ville, så varför pluggade man så himla mycket då? Det är ju nu man ska börja plugga för det är betygen i gymnasiet som är viktiga för framtiden! Jag kommer ju ändå inte ihåg nåt från högstadiet så det är skitsamma. (redan skoltrött-inte bra)

Jag känner mig så himla negativ för tillfället så jag borde inte skriva nå mer så det smittas av sig.
Hoppas ni andra är på bättre humör än mig och har lite mer vett i skallen för det har inte jag just nu! :P

vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0