klippt mig!

Det var super mysigt att träffa Ingrid, Lina, Matilda och Linnea på kupolen idag. Det fanns så mycket att snacka om men tyvär så fick jag gå efter 1.20. Till skjukhuset åkte jag och tog min spruta och mina prover. Sen blev det att åka direkt till frissan. Jag fick lova att klippa av lite av håret för det var slitet och jag klippte även en hel del på min långa lugg. usch då, jag gillar inte att klippa mig. Jag tycker mer om när mitt hår är lite slitet och inte ligger helt perfekt. Men det kändes att det var dax och det blir inge mer klippning på ett långt tag framöver som tur är.
Jag disskuterade även med frisören om att bli brunett men varken hon eller mamma tycker jag ska bli det. Det tror att jag kommer ångra mig, det tror nästa jag med. Men det är så tråkigt att ha varit blond hela livet, jag vill ju testa göra nya saker. Men om jag skulle ångra mig skulle det inte bli kul så jag får fortsätta behålla min blonda färg ett tag till.

Tredje inlägett för dagen, och fler ska det nog bli :)

Kommentarer
Postat av: Märta

du passar super i blond ;D

2009-10-29 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0