jag gillar inte kaffe!

Ikväll så har jag varit och firat farfar som fyller år. Mamma gav han och farmor skolfotot på mig som vi knäppte i år, vilket jag inte gilla. Jag kallar mitt foto för fff och det menas med fuckfultfoto som jag själv kommit på :P För jag gillade inte bilden och det har också diskuterats lite av att jag är så envis och verkligen inte är nöjd med någongting men jaja...
Jag testa också att dricka kaffe hos min farmor och farfar, blää säger jag bara. Mycket mjölk och lite kaffe men så himla vidrigt det är, jag vill kunna dricka kaffe precis som jag vill kunna dricka öl (oj, det lät inge bra) men det är liksom sånt som hör till livet och det är ju mer socialt att kunna dricka sånt. Så innan mina tre år i mora är slut så ska jag banne mig ha lärt mig att dricka det.

Efter fika hos dom åkte jag till friskis och körde ett core pass som var ganska segt. Ska nog ta och gymma lite imon för jag känner verkligen att jag vill ha muskler!

Jag borde också plugga imon, nåt som jag inte ser framemot :(

LL

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill du lära dig att dricka innan du slutat skolan ?

2009-11-03 @ 19:24:56
URL: http://devote.se
Postat av: syster

2009-11-03 @ 19:27:37
URL: http://hannanl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0