God morgon!

Oj vad dålig jag känner mig på svenska jag vet inte om god morgon sitter ihop :P

Vaknade iallafall för ca 40min sen, tidigt, jag vet. Kunde ju fått ha sovit hela morgonen med nej då. Det är skönt att vakna tidigt ibland för man hinner göra så himla mycket på dagarna då.

Jag har kommit på att det skulle vara ganska kul om man kunde bli känd genom en blogg. Men för att folk ska gilla ens blogg måste ju man ha nåt intressant att skriva om och man måste göra det på ett bra sätt. Folk måste ju vilja läsa ens blogg utan att man tjatar på dem med massa reklam att man har en blogg och så. Men till en början tror jag att jag kommer göra det, jag måste ju göra reklam och visa att jag har en blogg annars vet ju inte folk om nånting och ingen kommer ju kika in min blogg. Så jag hoppas nu att ni som läser detta kommer fortsätta läsa i bloggen. För jag känner att det finns ganska mycket att skriva om eller ialllafall kommer det finnas. Två läger i november och en resa till stockholm vill man ju liksom inte missa, haha! Jag ska försöka uppdatera varje dag och till och med försöka hinna skriva flera inlägg per dag.
Hoppas ni gillar den!

snart blir det frulle, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0