tiden går fort när man har kul!

Nu har jag glömmt att skriva på ett tag, men jag har haft fullt upp och inte varit hemma så mycket.

Idol var super kul och jag skulle kunna tänka mig att åka dit nån mer gång. Fast det kändes inte direkt som idol men kul var det i alla fall. Så kändisar där bla bloggaren Foki.
Sen blev det även lite shopping i Stockholm, letade efter en vinterjacka men jag hittade ingen så antingen får jag ha dom jag har eller så är det bara att leta vindre.

Jag har även varit på orienteringsavslutning och snack inför säsong 2010. Fick 300kr på inter sport, kul kul!

I går var vi ledig, kompdag, så då var jag på soltorg och kolla hur det var att gå där. Mora är bättre så jag ångrar då verkligen inte att jag började här!

Vi har även fått en prao hem till oss, Linnea Björn från Norberg. Hon är riktigt duktig på att sjunga och jag tycker hon borde söka idol annars kanske jag tipsar juryn om henne.

Ikväll har vi mumsat massa pepparkakor, sjungit singstar och kolla ganska mycket på twilight, den filmen är ju så sjuk bra och på fredag natt har ju new moon premiär, inte för att jag ska gå då men nångång ska jag iallafall gå.

Klockan är ganska mycket och vi i 22b borde ha sovit för länge sen, men jag försöker hjälpa frida med bloggen och det går väl inte super. Så nu är det väl iallafall dax att borsta tänderna och krypa ner i sängs.

Puss och Kram/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0