skidor <3

Har vart ute på årets första skidpass man kan nästan inte beskriva hur underbart det var. Man måste själv upptäcka det. Det är också sjukt mycket folk här men typ mest elit folk. Massa människor från norge är också  här och tränar. Till och med kolvashick var här, jag vet inte hur det stavas men hon är typ en av dom bästa i världen och hon är från polen så det var ganska coolt.

Snart blir det lunch och sen i eftermiddag måste jag försöka valla skidorna. Ett problem är att jag aldig vallat förr och jag vet inte ens hur man gör så hur det kommer gå vet jag inte.

Jag kan bara säga en sak efter dagens pass och det är att jag verkligen ÄLSKAR SKIDOR! <3


Kommentarer
Postat av: Ingrid

hejsan :) är så sjukt avis på er! själv ligger man nerbäddad i sängen o ens enda sällskap är en gosedjurshund :P

när kommer du hem nästa gång?

saknar dej gumman<3 puss&kram!

2009-11-07 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0