Pojken som kallades Det!

Nu har jag läst ut min bok. Usch vad hemsk den var. jag kände mer än en gång att jag var på väg att fälla tårar för jag klarar nästan inte av att läsa om sånna här hemska saker. Till er som inte läst boken så rekommenderar jag verkligen att ni ska läsa den, det är nästa ett måste!
Att livet kan vara så orättvist. Ibland tycker jag att jag har massa otur men det är inget mot vad den här pojken jag läste om blivit utsatt för. Tänk om livet kunde vara bra för alla? Tänk om ALLA kunde få må bra och känna den här kärleken, att man är värdefull, helt enkelt ha ett bra liv. Visst blir livet inte helt rättvist men jag tycker ändå att inga borde bli utsatt för nåt sånt här. I slutet av boken stod det att över 3 miljoner barnmisshandel anmäldes i USA för nåt år sen. Det är så sjuk mycket, det borde vara noll. Jag önska jag kunde hjälpa alla dessa hjälplösa barn som går och mår dåligt i år och har ingen att prata med. Vad fan är det här för samhälle som vi lever i? Barn som blir utsatta för våld av deras föräldrar som egentligen ska älska dom över allt annat!

Med andra ord LÄS DEN!

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0