norrmän :)

Dagen har gått riktigt fort och vi har hunnit med att göra massor. 2 skidpass, massa tv-spel, godis och så har vi faktiskt dansat bugg, det ingpår i specielidrott A så man måste göra det, dessutom var det ju dansbingo.
Vallandet gick inge bra, jag hade typ inge fäste så det blev att antingen gå saxa uppför eller försöka staka.
Det som är riktigt bra med det här lägret är att det finns sjukt mycket snygga killar här, mest norrmän, så det kan dock vara lite svårt att koncentrera sig på sin sak när alla dom åker förbi en, haha.

Imorrgon blir det 2 pass igen och det ser jag verkligen fram emot.
Så nu måste jag sove för att jag ska orka åka.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

sikka problem du har lisa! xD

får öva lite på koncentrationen tror jag (;

puss

2009-11-08 @ 15:29:59
Postat av: Jenny

du vet ju att jag är svag för dem;)

2009-11-08 @ 22:43:32
Postat av: elin

åh,norrmän<3<3<3

2009-11-11 @ 19:06:05
URL: http://it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0