första dagen i idre

På förmiddagen åkte vi skidtävling, 5km skate med en massa uppförsbackar. Banan passade verkligen inte mig och jag kände innan att det här skulle bli tråkigt och jag var inte alls motiverad. Men jag tog mig runt. det var heller inte så kul när vi tävla mor skidO landslaget tjejerna som är mycket äldre än oss och bättre. Jag hade ju såklart en av dom bakom mig och hon kom ju ikapp.
Sen var det lunch och sedan gick vi till Ica och handla, mycket godis för min del som vanligt.
På eftermiddagen blev det gladiatorslingor. Det snöade jätte mycket då och flingorn var riktigt stora, det var kul!
Efter träning blev det dusch, bastu och mat. Nu ikväll har vi pluggat lite, ätit godis och flummat.

LL


Kommentarer
Postat av: Arne Vajse

Sluta vara så sjukt negativ jämt. man blir ledsen då:(

2009-11-26 @ 16:53:11
Postat av: Snygg kille som gillar dig;)

Jag har tyckt om dig jättelänge, men aldrig vågat säga nåt. Tycker du är väldigt söt och vill träffa dig, vad har du för msn? Puss<3 PS. lovar att jag inte är nån pervogubbe

2009-11-26 @ 16:55:38
Postat av: Hon som är smartast snyggast och snällast i världen

jag håller med arne lite ;)

2009-11-27 @ 13:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0