...

Det känns som om att klockan är jättemycket, där nog för att jag gick upp tidigt i morse.
Allt är typ fördigt packat och jag drar till mora om ca 2 timmar.
Jag har i eftermiddag vart på kupolen och hittat stövlar men jag vet inte om jag ska ha dom och dom var riktigt dyra. Får se om jag hittat nåt annat i stockholm. Det var verkligen jättelänge sen jag var på kupolen om man bortser från i onsdags då jag var där och fikade med tjejerna. Men nu blir det inte heller att besöka kupolen på ett bra tag vilket är lite bra för då sparar jag pengar.
Jag har också kört bil nu ikväll och ska nog ta och försöka köra lite mer innan jag åker till Mora.

Jag ser verkligen inte fram att gå till skolan imon, bara massa plugg... Egentligen borde man inte tycka massa negativt om skolan som de flesta gör, för vi ska vara glada att vi får utbildning. Tänk bara på en del stackas barn i Afrika som drömmer om det här som vi gör. Så var tacksam!

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0