engelska är inte min grej!

Jag har galet ont i mina tår, det värker som tusan och ibland känns det som att det hugger till, men det är bara att stå ut ett tag för det lär gå över snart tycker jag.
Läser just nu engelsk grammatik och jag känner att det inte fastnar så mycket eller rättare sagt jag orkar inte bry mig. Jag känner att det får gå som det går och jag nöjer min med ett G för bättre än så är jag verkligen inte.
Snart ska jag ta och packa lite men det orkar jag typ inte heller gör för jag är så galet trött och så är det så himla mycket man ska ha med. Typ 7 par skor eller nåt sånt bara för 5 dagar det är mycket men det är liksom riktig vinter där uppe så det behövs nog.

Lite senare ikväll så ska nog jag och Frida göra fruksallad, mums! Man känner sig så nyttig när man äter det och så är det gått också. Det är nästan det ända sättet för mig att få i mig frukt på för jag brukar inte äta det.
Och ikväll har jag också bestämmt att det ska bli en tidig kväll så jag kommer orka med att åka den långa bussresan imon och orka träna alla pass, blir typ två per dag!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0