En dag på campingen

Idag vaknade jag tidigt och cyklade iväg mot campingen för att jobba. Jag jobba med något som kallas för clean town och meningen med det är att vi ska städa och hjälpa till och hålla snyggt för p&l vill bli sveriges renaste festival.
En natt har gått och det såg redan förjävligt ut. Jag skulle aldrig bo på campingen för det är verkligen riktigt äckligt.
Vi gick runt och plocka massa skräp, fast det var lika mycket skräp som burkar. Det är liksom ingen måtta på allt drickande. Jag fick förklarat för mig av en fastivalbesökare att det typ är normalt att dricka en låda per person på en kväll, det är sjukt mycket! Det vidrigaste av allt är nog när man hittar kondomer mitt på gatan.
Med solen som stekte jättemycket och av all öl som man råkat spillt över sig och av förskylningen som fortfarande sitter kvar så kunde dagen bara sluta på ett sätt: huvudvärk!

Imorgon ska jag tillbaka och göra samma sak igen på samma ställe, inte så kul!
Men det är faktiskt lite kul att gå runt och titta på en massa folk, en del är också jätte trevliga och pratar med en.

Nu är det bara två dagar kvar till de stora speliningarna sätter igång och jag tycker det är jätte häfitgt att mötley crue kommer och spelar här i Borlänge, det är ju typ ett av världens största rockband! 

bilder från campingen kommer..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0