nu börjar träningen

Idag har jag varit ute och tränat som jag längtat så mycket efter!
Så nu har jag bara en vecka på mig att komma tillbaka till min form, vore ju tråkigt om det kändes allt för jobbigt i kroppen på tävlingarna. Har kollat upp och jag startar faktiskt allra sist på söndag, hur coolt är inte det?! jag hoppas att jag får lite upptrampat så det bara är att följa någon stig, i så fall är det ju bara för mig att springa på och då kanske jag har chans att vinna trots allt. Nu drömmer jag för mycket igen, men drömmar är bra!

Snart ska jag sova, fast det är lov, har ju liksom chans att vara uppe jättelänge men jag ska upp och träna i morgon. Och Så måste jag ju börja ladda in för o-ringen för jag vet ju att allt måste funka för att man ska lyckas! (vet att jag är seriös, men jag vill inte komma sist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0