jag har otur...

Jag har inte skrivit på ett tag och det finns ganska mycket att skriva om känner jag just nu.

Jag kan börja med att säga att peace and love var jättekul. Till dom som inte gick så rekommenderar jag verkligen att satsa på denna sjukt roliga festival till nästa år för det ska i alla fall jag göra.

På söndag eftermiddag, sliten och trött efter festivalen drog och Linnea ner till Göteborg och träffade hanna. Bilresan var enormt jobbig eftersom att dom vi åkte med INTE hade någon luftkonditionering så när vi äntligen kom fram så drog vi till en sjö och tog ett kvällsdopp!
På måndag morgon åkte vi ut till en ö i havet för att bada och sola. Det blev mest sol, men jag hade viljat bada mer om det inte var för dom där äckliga krabborna som kröp runt på botten. Sen sent på kvällen tog vi oss en springtur och körde dessutom styrka efteråt, riktigt solta var vi!
På tisdagen blev det en hel dag på liseberg, hur kul som helst! Vi åkte hur mycket karuseller som helst och jag och Linnea vann på varsitt choklad hjul, stjärnvinst, så det blev att mumsa choklad den kvällen :)
Onsdag blev en härlig dag på stan där bara jag handlade. Mot kvällen träffade vi Hannas kompisar och vi köpte mat och satte oss i en park och hade picknick, det var mysigt!
Så på torsdag var det dags att åka hem, inte så kul. Det var en lång och tröttsam tågresa och när jag kom hem blev det ett träningspass. Det kändes inte alls bra i kroppen och jag fick lov att avbryta. Och när jag kom hem hade jag feber, jag lider verkligen av otur :(

Men så äntligen idag har feber lagt sig och jag hoppas att jag ska kunna ta mig ut och röra på mig i helgen för jag måste träna några träningspass innan oringen, fyra pass det här lovet kommer jag nog inte så långt på :/

kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0