29 juli

På morgonen blev det ett rullskidspass för mig och Linnea till min båt. Där tog vi oss en sväng på runn och väntade på att solen skulle komma fram och när den väl var framme hoppade vi i, Linnea halkade dock i och jag stod och asgarva på sidan om. Kallt som tusan var det också.
Sen har vi ätit massor i båten och spelat en hel del kort.
När vi kom hem hade vi knappt en timme på oss att fixa oss till bion på kvällen. Det var jag, Linnea, Elin, Olle och Markus som gick på harry potter, riktigt bra!
Sen när jag kom hem blev det att kolla på mer film, smekmånaden som gick på fyraplus, lika rolig varje gång trots att man vet vad som kommer hända. Jag lyckades så klart stänga av tv med tårar i ögonen!

Nu är det bara 2 dagar till tiomila och 14 dagar tills jag får nyckeln till lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0